Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 6, 2010

S.I.A.P.A~D.I.A

~10 OKTOBER 2009~

Saat nama itu yang kulihat...hmmm...pelik! Itu perkataan pertama yang singgah di benakku. Aneh! Nama yang cukup unik....dengan wajah yang cukup comel...Kali pertama aku memuji seorang gadis....sejak bertahun-tahun lamanya perkara itu tidak kulakukan....=p


 Puteri Keong Emas...hehehehe...lucu. Mungkin si pemilik nama ni dah tak tahu nak letak nama apa lagi kot. Tapi...hmmm....tak apalah...add je la....mana tau aku mungkin berpeluang kenal dengan lebih mendalam lagi siapakah Puteri Keong Emas ni... Dan pantas butang 'add as friend' kutekan. Hmmm...sekali lagi buat kali pertama aku beria-ia nak menambah kenalan daripada jantina yang berlawanan denganku. Hmmm...

Dan...si pemilik nama unik itu tak mengambil masa yang lama untuk 'approve' aku sebagai salah seorang daripada kawannya! Yesssss! ni la peluang aku nak explore siapa dia ni sebenarnya keturunan puteri betul-betul ke? Hehehe...mana tau kot kot dia ni keturunan dari puteri Brunei...

Larian tanganku terus pantas berlari-lari menghalakan cursor ke arah menu picture yang terdapat pada profile dia. Sebaik saja dibuka...hmmm...comel jugak budak ni. Dan satu gambar yang menarik minatku...gambar ni....

 ~P.U.T.E.R.I~K.E.O.N.G~E.M.A.S~


siap aku bagi komen lagi..."steady...". Hehehe...Satu persatu gambarnya aku lihat...aku explore...Dah puas mataku menjelajah gerangannya si tuan puteri ni. Almaklumlah...tuan puteri katakan...mesti berkobar-kobar semangat nak kenal ya tak? Hehehe...

Namun semangat yang berkobar-kobar tadi...terus malap semalap api yang kurang minyak tanah...api pelita kot... Bila aku lihat status si tuan puteri rupanya..."In A Relationship". Hmmm...entahlah hati...aku sendiri tak tahu kenapa pula aku nak kecewa. Bukan ada makna apa-apapun budak ni kat aku. Bawah umur lagi tu. Baru 21! 

Dan aku pantas mengukir senyuman semula...namun kehambaran senyuman itu sukar untukku sendiri tafsirkan maknanya...


No comments:

Post a Comment