Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, December 16, 2010

S.A.L.A.M~K.E.N.A.L~2


 16 OKTOBER 2009
Hmmmm...kenapa ya? macam pelik je mamat nie. Macam nak usha pun ada jugak. Siap bagi nombor telefon lagi tu. Hehehe...ke dia nie memang nak usha aku?? Hmmm...tanganku pantas merayap kembali ke touchpad laptop. Facebook--->>> Awangku Afzandy. Hmmm...hensem jugak orangnya nie. Hahaha...tapi minat kartun. Apalah...! Lama merenung tuan punya gambar akhirnya mataku mula layu. Entah bila masanya aku terlelap pun aku tak tahu. Dan bangun paginya seumpama lupa semua yang berlaku malam tadi aku jalani kehidupan normalku seperti biasa (err...selama nie normal jugak. saje je nak gua ayat nie...heheh) 

Niat hati nak melayan facebook masa dalam kelas aku batalkan bila wireless buat hal. Almaklumlah xde broadband lagi masa tu. Terpaksalah aku tunggu tengah malam baru nak melayan facebook aku yang tercinta tu. Seperti biasa habis je kelas petang...aku mandi...makan dan menghadap laptopku kembali. Dan begitulah kehidupanku yang ala2 normal gitu. Hehehe...

Mencari-cari nama si dia. online ke tak dia nie. malam tadi dah online. mungkin malam nie dia tak online kot. ye la...orang bekerja nia tak macam aku yang tak bekerja. Ada je masa free...hehehe...Tapi kenapa pula aku nak cari dia nie. Rindu? Tak la...Bukannya dia tu boyfriend aku pun yang aku nak rindu. Hmmm...aku menunggu...dan menunggu...jam dah 12 tengah malam. tak ada jugak...hmmmm....

Salam kenal andy...kenal..ya kenal dan hanya kenal...sebagai kenalan. Lupakan hasrat hati la Keong. Hmmm...

No comments:

Post a Comment