Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, January 1, 2011

Y.A.N.G~T.E.R.A.K.H.I.R

Maka dengan berdetiknya jarum jam ke 59saat berakhirlah sudah tahun 2010...dan bermulalah lembaran baru dalam kehidupan kami. Aku berdoa moga hubungan kami kekal sampai bila-bila. Sepanjang tahun 2010 aku mengenalinya...dia seorang lelaki yang baik, penyayang, sentiasa memahami.

Ye la...aku ni kan hot temper...ade je benda yang aku nak marah...hmmm...harap-harapnya tahun 2011 ni aku dapatlah mengubah sifat-sifat mazmumah aku tu. Chewah2...keluar pula arabian aku nie...hihihih...Kalau boleh aku nak jadi wanita...(wanita dah ke???) yang solehah...yang lebih baik daripada biasa (tiru hot fm punya tagline jap =p ) berusaha untuk menjadi lebih baik la daripada tahun lepas. 

Segala apa je perkara yang terjadi kat aku sebelum bertemu dengan dia kuharap ada hikmah di sebaliknya yang membolehkan aku untuk menjadi lebih kuat, tabah dan berani menempuh kehidupan aku lepas nie...amin...Banyak harapan aku ni... hahaha... 


Dan, tahun nie jugak...aku nak belajar menjahit, sebab kalo boleh aku nak teror bab-bab menjahit nie...hehehe...dapat la aku jahit baju aku sendiri. Takyah la nak p hantar kat tailor lagi. Bukan je baju aku...baju mak ayah aku...adik beradik aku n semestinya baju si dia la...hihihih...

Lepas tu...kalo dah teror sesangat tu...aku plan nak buat secara kecil-kecilan ambik tempahan menjahit la pulak...hehehe...mana tau memang rezeki aku kat situ kan. Ye la...memang la lepas nie aku bakal kerja ngn goV...tapi tak salah kan kalo nak mencuba bakat teRENDAM aku nie...ahahaha...

Buat bisnes kecik-kecik pastu....n kalo ada lagi rezeki lebih...aku nak bukak butik aku sendiri. Itu azam lepas tahun 2012...dan moga Allah panjangkan usia aku n orang2 kesayanganku. Azam aku sekarang nak belajar rajin-rajin lagi...buat assignment awal...xnak dah last minit lagi...hehehe...(eleh...nanti last minit gak) n kekalkan pointer aku tu. Aminnnnnnnnnnnnn..... :)

3 comments:

  1. amin...semoga impian yang ko nyatakan akan mjadi knyataan..amin2..hehehe

    ReplyDelete
  2. Anonymous : thanks ow...amin...doa jak banyak2 keyh...

    Imran nyambek : thanks...amin...:))

    ReplyDelete